LIVRARE

MODALITATEA DE LIVRARE

Pentru siguranta unui serviciu de calitate am optat pentru livrarea exclusiva printr-o companie de curierat rapid. Livrarile vor fi facute de catre Fan Courier sau SameDay, putand opta pentru a primi produsele comandate la orice adresa din Romania.

La primirea coletului, va rugam verificati integritatea ambalajului, precum si disponibilitatea certificatului si a facturii fiscale. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete le puteti face in momentul livrarii pe AWB (formularul de receptie specific companiei de curierat) sau se intocmeste un proces-verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.

TERMENUL DE LIVRARE

In cazul produselor aflate in stoc, termenul standard de livrare este de maxim 72 de ore de la data procesarii comenzii. Acest termen este valabil pentru zilele lucratoare. Termenul de livrare poate fi mai mare din motive independente de societatea noastra (firma de curierat, producator, disponibilitate produs la furnizor, asamblare sau montare articol etc.)

In cazul in care produsele comandate nu sunt in stoc, vi se va comunica un nou termen de livrare.

In situatiile in care unul dintre produsele comandate nu se mai poate reaproviziona sau se poate dar la un pret diferit comanda va fi anulata si veti fi contactat pentru a va aduce la cunostinta

In oricare dintre cele doua situatii descrise mai sus veti fi contactat de catre un reprezentant al departamentuluil de vanzari pentru confirmarea comenzii si comunicarea termenului de livrare.

Inainte de a comanda va rugam verificati statusul de stoc al produselor:

In stoc - Produsul se afla in stocul nostru si poate fi livrat/rezervat in maxim 72 de ore, in baza unei comenzi online, dupa confirmarea comenzii. Comenzile se onoreaza in ordinea cronologica.
Stoc limitat  Produsul se afla in stocul nostru in numar foarte mic de bucati si poate fi livrat/rezervat in maxim 72 de ore, in baza unei comenzi online, dupa confirmarea comenzii. Stoc furnizor - Produsul se afla in stocul furnizorului extern si poate fi livrat doar dupa confirmarea comenzii de catre furnizor.

Precomanda - Produsul face parte dintr-o colectie care va fi lansata in curand si poate fi livrat doar dupa confirmarea precomenzii de catre furnizor. Termenul de livrare va fi comunicat telefonic doar dupa plasarea precomenzii.

In stoc furnizor - In stocul producatorului, disponibil la comanda, livrabil in 3-30 zile de la confirmare comenzii.

COSTUL LIVRARII

Costul livrarii este calculat automat in functie de greutatea produselor, de modalitatea de plata si de eventualele promotii care se refera la transport.

Plata la livrare se poate efectua doar in numerar.

Pentru comenzile de minim 300 RON transportul este gratuit ( daca adresa de livrare se afla in aria de acoperire Fan Courier/SameDay).*

Pentru localitatile neacoperite de curier se va adauga un cost suplimentar de 20 RON indiferent de distanta. Costul final va fi comunicat de catre un reprezentant de vanzari SportGuru.ro

Puteti consulta lista localitatilor in care exista punct de lucru Fan Courier

*Pentru coletele agabaritice se aplica taxe de transport speciale in valoare de 150 RON.

De asemenea, in cazul comenzilor online, se va aplica o taxa de procesare comanda in valoare de 2.99 RON, indiferent de valoarea comenzii, de modalitatea de plata sau de metoda de livrare.

*Pentru comenzile cu o valoare mai mare de 5000 RON, plata ramburs la livrare (curier) nu este permisa.

 

Livrarea in EasyBox:

Pentru livrare in Easybox cu Sameday sau FanCourier, costul de transport pentru comenzile sub 300 ron este de 12.99 ron, si gratuit peste suma de 300 ron
La toate comenzile cu livrare in Easybox, indiferent de valoarea acestora se va adauga o taxa de procesare de 2,99 ron.

Livrarea in Easybox se poate face doar pentru comenzile care contin maxim 2 produse. Nu toate produsele listate pe site se pot livra in Easybox, de aceea la produsele voluminoase, modalitatea de livrare in Easybox este dezactivata.

Pentru coletele cu livrare in Easybox termenul de pastarare in locker este de 36 de ore pentru coletele incarcate de duminica pana joi, iar pentru coletele incarcate vineri si sambata de 48 de ore.

 

SITUATII SPECIALE:

Termenul de livrare poate suferi intarzieri, in situatii aparute independent de participarea SportGuru.ro sau a societatii de curierat cum ar fi: conditii meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. In toate aceste cazuri, un reprezentant al departamentului de vanzari va va comunica o noua data privind efectuarea livrarii.

In situatia in care din motive tehnice produsul/produsele comandate au fost livrate si prezinta probleme de conformitate ori unul sau mai multe produse lipsesc din colet, clientul are obligatia de a ne contactata in maxim 48 de ore (telefonic la numarul 021.310.99.99 sau prin email la contact@sportguru.ro) pentru a semnala aceste aspecte.

In situatia in care produsul/produsele comandate au fost livrate iar in colet lipsesc fizic documentele achizitiei (factura fiscala si certificat de garantie), clientul are obligatia de a ne contactata in maxim 48 de ore (telefonic la numarul 021.310.99.99 sau prin email la contact@sportguru.ro) pentru a semnala aceste aspecte.

Imaginile produselor prezentate pe site au caracter strict informativ si nu contractual, produsele livrate putand diferi de pozele lor din punct de vedere al echiparii, accesorizarii, pieselor si subansamblelor ce intra in componenta produsului final si care pot fi schimbate de catre producator fara o instiintare prealabila. Fotografiile prezentate pot sa nu fie actualizate la infatisarea actuala a produselor si nu obliga in niciun fel comerciantul fata de client.

Toate bicicletele vor fi livrate catre client dupa ce se efectueaza reglajul si montajul lor partial de catre service-ul specializat SportGuru.ro. Bicicletele se vor expedia in cutie, ambalate corespunzator, cu roata fata, ghidon si pedale nemontate in asa fel incat bicicleta sa ajunga in stare perfecta de functionare la destinatie. Se vor evita astfel deteriorarile care pot aparea pe parcursul transportului sau manipularii. Recomandam ca montarea completa sa se efectueze la un service autorizat de biciclete, aceasta fiind responsabilitatea deplina a utilizatorului. SportGuru.ro nu isi asuma eventuale defectiuni survenite in urma montajului sau reglajului necorespunzator facut de catre client pe cont propriu sau la un service neautorizat.

Conform legislatiei in vigoare (Art 1665 Preţul fictiv şi preţul derizoriu din Codul Civil / Parte integrantă din Lege 287/2009 : (1) Vânzarea este anulabilă atunci când preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit. (2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului, încât este evident că părţile nu au dorit să consimtă la o vânzare.” ) in situatia in care un produs este comandat iar acesta prezinta un pret disproportionat fata de valoarea acestuia , produsul nu va putea fi vandut la pretul afisat in mod gresit intrucat valoarea acestuia este una derizorie, motiv pentru care comanda initiala poate fi anulata automat.

 

Pentru livrarile in Republica Moldova, conditiile sunt urmatoarele:

  1. Termen de livrare comanda intre 7 si 10 zile lucratoare.
  2. Coletele cu valoare de pana la 950 ron, nu vor face obiectul taxelor vamale in Republica Moldova, dar vor face obiectul verificarilor vamale si prezentarii dovezilor de plata pentru facturile prezentate.
  3. Taxa transport:

            - 40 ron pana in HUB-ul vamal Chisinau: Str. Mihai Viteazul 27, (coletul este pastrat timp de 30 de zile pentru livrarea cu ridicare locala)

            - 55 ron livrare prin curier la adresa, in Chisinau (oras)

           -  65 ron livrare prin curier la adresa, in orice alta localitate.

  1. Plata comenzilor se va face doar online cu cardul, prin MobilPay.
  2. Taxele de retur si taxele vamale sunt suportate integral de catre client.
  3. Produsele Garmin nu se pot livra in Republica Moldova.

   Inainte de a incarca zilnic coletele, curierul local va telefona clientului pentru confirmarea livrarii, dupa 3 tentative de a suna clientul si acesta nu raspunde sau nu doreste sa primeasca coletul din anumite considerente coletul se intoarce in depozitul vamal autorizat din Chisinau.